خداییش راس میگه ها..

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

عکسهای عاشقانه و احساسی ( مهر) - www.taknaz.ir

 

 

مثل کف دست ..يعني ميخوايم رک و پوست کنده با هم صحبت کنيم


به سوالام فکر کن..جوابش برا خودت


به حرفام گوش بده..قضاوت نکن


شايد فقط من اينطور فکر ميکنم..ولي اگه حق بامن باشه چي...پس تو بگو حق با کيه به خودت بگو


تا به حال به چشماي خودت نگاه کردي؟.......نه .نه توي آينه رو نميگم.بدون استفاده از آينه يا چيزي شبيه اون.


تا به حال توي مجلس ترحيم کسي خنديدي؟


توي مجلس ازدواجي رفتي و بشيني زار زار گريه کني؟


کسي زده توي گوشت و تو به جاي دعوا، ازش تشکر کني؟

افتادي توي حوض پر از آب و براي اينکه بهت نخندن بگي:بابا من که خيس نشدم؟


.......آهاي خانوم با توام:گوش بده ديگه سير نشدي اينقدر که غيبت کردي و از اين و اون گفتي؟آخه به شما چه مربوطه که؛؛ پاچه

شلوار من بلنده..
يا عباس آقا چرا نميخنده...


قيمت نخ دندون چنده


تي شرت همسايه روي بنده..
ميدوني چيکار کردي....من؟شما مثقالم نيستي...آره خود شم

ا.
بابا مگه منه بدبخت چه گناهي کردم که شدم عاشق چشم و ابروي شما..؟

بسه ديگه.شدي آينه دق من..بابا من يه کاسه ماست و يه لقمه نون رو ترجيح ميدم به اون پيتزايي که تو ميخوري و هي اون دستمال کوفتي رو ميکشي به رژ لبات و ميکشي اينور و اونور..


سينه ام پر درده.گريه ام ميگيره.تو هم اگه مردي بيا بشين با هم گريه کنيم..نگو واه واه صورتم رو با ماسک شلغم پوشوندم اگه گريه کنم چروک ميشم..


خيلي حرفه ها..جلو همکلاسياش بهم ميگه قيافه ات شده مثل تارزان...من بايد بگم :شما درست ميفرماييد،حق با شماست.....باز اگه بهش بگي خيلي بي تربيتي ميگه ديگه هر چي بين ما بود تمومه...


حالا اگه جلو دوستاش بگي سلام خوشگل خانوم و يه لبخند هم بزني ميگه زهر مار نيشتو ببند بد قيافه..اونوقت بعد کلاس مياد يه جاي خلوت ميگه ببخشيد معذرت ميخوام از دهنم پريد...


بسه ديگه تو رو خدا...يه کم هم فکر من باش بذار خودم باشم .شدي آينه دروغ که اون طور که تو دوست داري خودم رو توش ببينم.بابا منم غرور دارم.بذار خودم باشم.آخه من دوست دارم.مثل خودم صاف و ساده
بدون هيچ خط لبي،ابروي کموني،نميخواد زير چشماتم سياهي بزني....



 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت21:16---6 دی 1391
سلام عالی بود

ramin
ساعت21:49---30 آذر 1391
ارزوهات مبارک
شب یلدات مبارک


اجی محدثه
ساعت16:25---28 آذر 1391
اتفاقا این قالب رو من دوست دارم ولی قبلی قشنگتر بود فک میکنم

هرچی که هست شرط سلیقه ی خودته

توهرچی انتخاب کنی ماهم دوست داریم

ولی قبلی بیشتر به وبت میومد


اجی محدثه
ساعت0:32---28 آذر 1391
خیلی جالب بود....واقعا راس میگی خب بسه بابا

اجی حیف شغلم به این خوشمزگی نی میرن باهاش ماسک درست میکنن؟؟!


f@rzin
ساعت10:35---24 آذر 1391
همون لحظه همون موقع با اون احوال خیلی بد
درست وقتی که می رفتی دلم شور تو رو میزد
همون وقت که تو رو داشتم یهو از دست می دادم
از اون شب به خودم هر شب چقد لعنت فرستادم


چه کار بود که من کردم تو رو سوزوندم از ریشه
این آتیش همون روزه که دامن گیر من میشه...


متضاد
ساعت2:14---24 آذر 1391
خیلی با حاله

منتظر
ساعت19:34---20 آذر 1391
سلام دوست خوبم
وبلاگ جالبی داری اگه تونستی یه سری به وبلاگم بزن میتونی از مطالبش استفاده کنی . یا حسین

منتظرون هستم!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟


lev
ساعت21:22---17 آذر 1391
salaam
mamanoon ke beheem sar zadioo nazar dadi
blogetoo khondaaam zibaa bood o ghashaaaaaaaang


f@rzin
ساعت15:31---16 آذر 1391
روز دانشجو روز بی سوادان مدعی سواد
روز آینده سوزان مملکت ساز روز عاشقین فارغ روز بی پولین روز همیشه گرسنگان روز دانشجو مبارک


f@rzin
ساعت20:42---11 آذر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ام
خووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووفم
امیدوارم که توووووووووووووووووووو
هم خووووووووووووووووووووووووووووف باشی
درست میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


f@rzin
ساعت19:37---11 آذر 1391
به این دلتنگی عادت دارم هر روز
به قلبی که یه تیکه چوب میشه
به زخمایی که امشب میزنیو
تا قبل دیدنت زود خوب میشه




به این دلتنگی عادت دارم هر روز
به اینکه ساده دارم میرم از یاد
به چشمایی که بستم یاد میدی
زمونی که دلش آغوش می خواست


ارمین
ساعت15:10---11 آبان 1391
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی...

بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی...

بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...

بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی...

بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوزهم دوسش داری...

بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی...


ehsan
ساعت20:02---5 مهر 1391
salam mahsa azat khabari nisat baba kojayi to pas on pishnahadam in boood ke bahehaye batajrobaro dore ham jam konim va ye weblog ali besazim va jahanish konim hatman khaberesho behm bede mamnon bye
09381207578 age zang nazadi payam bezar to webam
bye


f@rzin
ساعت15:15---5 مهر 1391
دیگه بند اومده باررررررررررررررررررررررون
داره رنگین کمون میشه
بدون هر جا دلت خوش بود
همون جا خونموووووووووووووون میشه

مرسی عسسسسسسسسسسیس
نظر لطفته....


f@rzin
ساعت23:01---3 مهر 1391
سلام این چند روزه کجا بودی دل ما واست تنگ شده بود....
من تو اکثر مواقع روز آپم به خاطر همین بازدیدم زیاده...


f@rzin
ساعت19:55---1 مهر 1391
عسسسسسسسسسسسسسسسیس
سلام خووووووووووووووووووووووووووووو وووفی....
پیدا میدات نیسسسسسسسسسسسستا

یه سر بزن دلتنگت شدیم


saeid
ساعت16:05---25 شهريور 1391
salam azizam webloge ghashangi dari man motmaenam age edame bedi movafagh mishi

kheili ba estedadi
پاسخ:misi


f@rzin
ساعت16:41---23 شهريور 1391
در دایررررررررررررررررررررررررررر ررررررره
قسسسسسسسسسسسسسسسمت
ما نقطه ی پرگاریم....


ramin
ساعت17:47---6 شهريور 1391
تنهـــایـــی همیـــــن اســــت

تکــــرار نا منظــــم من بــــی تـــو…

بــی آنـــکه بــدانـی برای تو نفـــس میکشـــــم…





زیبا بود
پاسخ:خيلي قشنگه مممنووووون


farzin
ساعت17:21---6 شهريور 1391


حسین
ساعت7:22---16 مرداد 1391
سلام دوست من یه گروپ زدم

هر شب برات جدیدترین مطالب سایت رو میفرسته

خیلی خوشحال میشم بیای و عضو این گروپ بشی


مهدی
ساعت15:01---9 مرداد 1391
مرسی اومدی خوشحال شدم ممنون از کادوی قشنگت

مهدی
ساعت22:47---8 مرداد 1391
نه مرداد تولدمه دعوتی حتما بیا وبم

ranger
ساعت17:02---8 مرداد 1391
لینک شدی لینکم کن.

ranger
ساعت16:57---8 مرداد 1391
فیلتر شکن گذاشتم قوی هستش. برو تو قسمت vpnرایگان

حسین
ساعت17:42---6 مرداد 1391
دوست عزیز من با افتخار لینکیدمت



حسین
ساعت16:03---5 مرداد 1391
سلام دوست من مرسی از نظرت ولی وبلاگ من فارسیه

آره موافقم اول منو لینک کن

با اسم عکس های عاشقانه

بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم

بازم بهم سر بزن بای


حسین
ساعت13:38---5 مرداد 1391
سلام دوست من
واقعا مطالب و عکس های عاشقونه ی قشنگی گذاشتی موفق باشی

مرسی از این که به من سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 3 مرداد 1386برچسب:,سـاعت 15:26 نويسنده ❤mahsa
яima