-----------------

❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤

 


http://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gifزندگى…!؟http://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gif


http://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gifوقتى که هیچ اتفاقىhttp://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gif


http://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gifمن و تو راhttp://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gif


http://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gifسر راه هم قرار نمى دهد !! http://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gif

 

http://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gifhttp://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gifافســـــــــوس به این افسانه هاhttp://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gifhttp://raz1561.persiangig.com/33%5B3%5D.gif

 

 



 

 

 

 سَــــرז رـآ روﮮ شـآنـﮧ ﮭـآیتـ مـﮯ گـבֿارم ,

 

بگـבֿار همـــﮧ بـבاننـــב ,

 

همـــﮧ چیـــز " زیـر سـَرِِِِِِ مــטּ استـ ... !!!

 

 

 

 

این زندگی بیمارستانی است 

که در آن هر بیماری...

 در آرزوی عوض کردن تخت هاست

 

                             قالب ها و آیکون های مهسا و میترا   قالبها و آیکون مهسا و میترا       قالب ها و آیکون های مهسا و میترا

 

 این روزهـــــا

سرعتـــ تکثیر نامرد ها از باکتر ها هم بیشتر شده استــــــ!!!

 

 .

 

 

دهنم پر از حرفه

ولي....

از قديم گفتن :

با دهن پر نبايد حرف زد!!!

 

 

 

 

 

خواستم چشمانت را از پشت بگیرم...                        

اما  دیدم  طاقته اسم هایی را ک میگویی ندارم...

 

 

دیگر تمام شد!

آرزوهایم را در کوزه گذاشتم و با آبش قرص عصاب میخورم. . .

 

 

رو بعضیا باید برجسب زد:

تست شد.....آدم نیس!!

 

                            زيباساز وبلاگ | آیکُن            آيکـُن هاي ِ دختره

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت9:21---15 ارديبهشت 1394
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند.....................سلام وب خوبی داری ولی مال منم خوبه . چرت هست ولی طنزه.منو لینک کن و در قبالش کلید یکی از صدها آپارتمانهای ۲۰۰متریمو رو تو دبی بهت میدم.نظرت چیه؟؟؟؟منتظر چی هستی؟؟؟شتر فقط یبار می یاد تو وبتا؟؟؟؟خبرشو بده . پولدار شدنتم مبارک.

MohseN_LoveR
ساعت9:11---12 اسفند 1392
سلیووووووم مهسا جونی.
خوبی خوشی؟
مرسی بووووووووس برا اینکه بهم سر زدی این روزا اصلا وقت نمیکنم بیام نت فک کنم تقریبا یک سالی شده تا حالا.
ولی ب فکر همه خوبا هستم.
مخصوصا توووو.بله خود خودت.


دانیال
ساعت17:26---29 فروردين 1392
سلام
مطالب خوب وقشنگی دارید
ما وبلاگی ساختیم وعکس چندتااز بازیگران معروف را درآن آوردیم
خوش حال میشیم به ما سربزنید وبگین که طرفدار کدوم یکی از این بازیگران معروف سینما وتلوزیون هستید.
ضمنا اگر به بازیگری علاقه مند هستید ودوست دارید آن را در وبلاگمون داشته باشیم نظرتون را بگید
منتظر قدوم سبزتون هستیم


arash
ساعت22:21---24 فروردين 1392
سلام
نظر شما راجع به عشق دختران چیست؟
منتظر نظر شما در وبلاگ عشق من و تو هستم
موفق باشید


رامین
ساعت1:22---22 فروردين 1392
سلام مهسا جان

مرسی بابت حضور سبزت
امیدوارم هرجا که هستی موفق باشی

بدرود


SHAHIN
ساعت0:32---13 فروردين 1392
========================
آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند





امــا نه وقتی که در میانشان هستی ، نـه !!!





آنجا که در میان خاک خوابیدی ، “سنگِ تمام” را می گذارند و می روند …

(¯`v´¯)
.`•.¸.•´ ?
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´

=======================
سلام سال نو مبــارک گلم.وبلاگ زیبایی داریدپس باید بهتون تبریک بگم وهم خسته نباشیدخوشحال میشم به منم سربزنید.باآرزوی بهتــرینهــابرای شما... "موفق باشیدوسربلنــد


aref
ساعت15:08---8 فروردين 1392
مرسی سرزدی خوب بود گــــــــــــــــلم

Mohsen
ساعت15:29---1 فروردين 1392
خدایا !
کاش شنبه ها از دستان تو شروع میشد و سراسر دنیا به رنگ حرف های تو بود،
کاش کسی ترانه هایی را که در لابه لای آسمان پنهان است، می دید. . .
کاش باران صبحگاهی کلمه به کلمه دفترم را می شست و دوباره از تو آغاز می شدم
خدایا! شنبه تا جمعه مهم نیست
مهم نیست چه می شود
مهم اینست که فراموش نکنم تنها تو عشقمی و مابقی هیچ . . .
عیدت مبارک


KiMiYa
ساعت19:16---8 اسفند 1391
در هياهوى زندگى دريافتم چه دويدن هايى که فقط

پاهايم را از من گرفت در حاليکه گويى ايستاده بودم!

چه غصه هايى که فقط سپيدى

مويم حاصل شد ، در حاليکه قصه اى کودکانه بيش نبود!

دريافتم کسى هست که اگر بخواهد ميشود و اگر نه نميشود. به همين

سادگى! کاش نه مي دويدم و نه غصه ميخوردم... .

=====================
واااااااااااااي وبت خيلي خوشگل شده تبريك ميگم

سربزنيو آپامو ببيني خوشحال ميشم


negar
ساعت15:07---7 اسفند 1391
گـاهـی وقـتـا

دلـم فـقـط سـنـگـیـنـی نـگـاهـت رو مـیـخـواد

که زُل بـزنـی بـهـم

و مـ ـن بـه روی خـودم نـیـارم . . .

عزيزم ، آگه دوست داشتي به منم سر بزن


ramin
ساعت22:12---6 اسفند 1391
زندگی هنگامه فریاد هاست ، سرگذشت و درگذشت یادهاست ، عاشقی فریاد تنها بودن است ، رنج ما تاوان انسان بودن است ...


lord
ساعت16:02---6 اسفند 1391
سلامی از دلی تنها. دلی آکنده از غمها.گهی آرام گهی گریان گهی خندان. گهی رنجیده از باران.سلام ای بهتر از باران---- ازت ممنونم که بهم سر زدی و بابت نظر مثبتی که گذاشتی ازت ممنونم. شما هم وبلاگ بسیا زیبایی داری و خوشم اومد.خوشحال میشم که باهم آشنا شیم و لینکت میکنم----- اگر از حوالی های دلم گذشتی آهسته ردشو."دلتنگی ها" را با هزار بدبختی خوابانده ام

abolfazl
ساعت22:07---5 اسفند 1391
خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد: او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد. او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد. او می گوید صبر كن و بهترین را به تو می دهد
پاسخ:ممنون خیلی قشنگه..


abolfazl
ساعت22:03---5 اسفند 1391
یک لحظه دیدن رخ جانانم آرزوست / یکدم وصال آن مه خوبانم آرزوست
در خلوتی چنان که نگنجد کسی در آن / یکبار خلوت خوش جانانم آرزوست


abolfazl
ساعت21:54---5 اسفند 1391
عروس وارد يک مجلس شد و مادر شوهر



ميگه:صل علي محمد دشمن جونم اومد



عروس ميگه:



عقرب زير قالي خواستي پسر نياري
پاسخ:هه هههههههههههههههههههه


اسما
ساعت21:01---5 اسفند 1391
سلام مهسا.به جا آوردی؟من اسما هستم.خیلی عکسات قشنگن.خوب جاسازیشون کردی.همچنین قالبت.آفرین به انتخابت.من عاشق کسی هستم که بهش نمیرسم.هیچ وقت.وهمیشه درتبش میسوزم.عشق باتلاق نیست مهسار.نیست....
پاسخ:س لام عزیزم مگه میشه نشناسمت؟ نه خوب یادمی... من عنوان وبلاگمو گذاشتم باتلاق عشق چون عقیدمه... اسما تو میگی ی نفرو دوسش داشتی اما ی سوال؟ تونستی فراموشش کنی؟ نه×! نتونستی و زجر میکشی به جای اینکه فراموش کنی.. بدتر میشه هی یادت میفته خاطراتش,ی کلمه حرفش... همه چی و اونوقته که میفهمی نمیتونی یکی باید نجاتت بده اما کی؟ میتونی بفهمی چی میگم؟ حالا فهمیدی ع ش ق مثه ی باتلاقه ونمیتونی از این باتلاقی که خودت برا خودت درس کردی بیرون بیای!!!!!!!!!!! مگه اینکه.... خدا دستتو بگیره


Hossein massomi
ساعت20:46---5 اسفند 1391
سلام

کجایی پس؟نیستی

چراجواب نظری که دیروزگذاشتمو ندادی؟
پاسخ:ببخشی الان دیدم


کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:16---5 اسفند 1391
مرسی که خوندی مطلبهارو..عکسات خیلی قشنگن و همچنین وبت

na3er
ساعت10:03---4 اسفند 1391
سلام وب جالبی دارید اگه مایل به تبادل لینک هستید منو بانام موزیک گنبد کاووس لینک کنید و خبر بدید تا با چه نامی لینکتون کنم ممنون

کمپ عشق
ساعت20:59---3 اسفند 1391
سلام اجی ی سر ب وبم بزن

abolfazl
ساعت19:06---3 اسفند 1391
در رفاقت رسم ما جان دادن است / هر قدم را صد قدم پس دادن است
هرکه بر ما تب کند جان میدهیم / ناز او را هرچه باشد میخریم


ღکـمـــــپ عشـــــقღ
ساعت17:50---3 اسفند 1391
هههههههههه چند تا غلط املایی داشتم
وبت مثل همیشه بیسته اجی گلم


abolfazl
ساعت16:41---3 اسفند 1391
باز دلم یاد تو را میکند ، یادهمان لطف و صفا میکند
این دل بی کینه همیشه تورا ، برسر سجاده دعا میکند
گرچه درون دل من جای توست ، بازدلم یادتو را میکند


Hossein massomi
ساعت7:51---3 اسفند 1391
میدونی چی شد؟هم ازنظر سن،هم سنیم

ازنظر کلاسم که همکلاسیم

جالب اینجاس که هم رشته هم هستیم!!!پاسخ:واقعا؟ خب اشکال نداره که


میلاد
ساعت0:59---3 اسفند 1391
سلام دوسته من وب بسیار زیبایی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی و اگر قصد تبادل لینک داشتی افتخار بدی و بگی با چه اسمی لینکت کنم منتظرت هستم دوست عزیز

elnaz
ساعت0:38---3 اسفند 1391
slm
webet mahshare.
khodai avalin webie k na tasvire tekrari dare na matalebe tekrary.
khoshal misham bem besary.


abolfazl
ساعت21:31---2 اسفند 1391
یک اتمسفر با تمام لایه های دوست داشتن ، تقدیم تو ، که اورست معرفتی .
پاسخ:مرســـــــــــــــــــی


کمپ عشق
ساعت19:27---2 اسفند 1391
سلام اجسی گلم وبت وثل همیشه بیسته

abolfazl
ساعت17:56---2 اسفند 1391
مشکلات به سبکی هوا / عشق به عمق اقیانوس
دوستی به محکمی الماس / موفقیت به درخشانی طلا
اینها آرزوهای من برای توست.


Hossein massomi
ساعت14:47---2 اسفند 1391
سلام ببخشیددیشب نتونستم ج بدم.من همون طوری که گفتم لینکیدمتون حالا نوبت شماس!
راستی یه معذرت دیگه بهت بده کارم چون بدون اجازه رفتم توپروفایلت ولی میدونی چی شد؟یه اتفاق جالب


Aysan
ساعت22:49---1 اسفند 1391
سلام آجی جونم.دلم واست 1ذره شده بود پاسخ:me too

Mohsen
ساعت22:10---1 اسفند 1391
همدم تنهایی ما یه مگس بود

که هوا سرد شد اونم رفت . . .
پاسخ:اووووووووووووووووووم مگس؟ !!!


Hossein massomi
ساعت21:48---1 اسفند 1391
خواهش میکنم!


اگه ممکنه بااسم░▒▓█ 18+█▓▒░لینکم کن


حالامن باچه اسمی بلینکمت عزیز؟
پاسخ:گفتم که❤باتــــــــــــــلاق عشــــــق❤ مرسی


Hossein massomi
ساعت21:23---1 اسفند 1391
سلام دوست عزیز ممنونم که ب وبم سرزدی.توهم وب نایس ورمانتیکی داری!اگه موافق باشی بیا تاتبادل لینک کنیم. فقط اگه موافق بودی بگو باچه اسمی لینکت کنم؟؟؟

MoHaD3
ساعت19:58---1 اسفند 1391
آپم گلم حتما نظرتو بگیاااااااااااااااااااااااا
پاسخ:باشه عزیزم حتما


abolfazl
ساعت18:55---1 اسفند 1391
خواهم که قلب گرمت ، آماج غم نگردد / باغ دلت الهی ، دشت ستم نگردد
اشک ندامت ای جان ، از چشم تو نبارد / دنیای آرزویت ، مرداب غم نگردد


abolfazl
ساعت18:52---1 اسفند 1391
دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر

غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر
پاسخ:مرسی قشنگه


Mohsen
ساعت18:37---1 اسفند 1391
سلام مهسا جون. همیشه میومدم ولی آپ نمی کردی، هنوزم که آپ نکردی، مطلب بزن. منتظرمپاسخ:ای بابا من که امروز آپ کردم!

abolfazl
ساعت18:18---1 اسفند 1391
مگه زبونم چشه ؟ درازه ؟ همه بهم میگن ماشاا... چه زبونی داره ولی علتشو نمیگن .

شاید .... لطفا درباره ی من از این فکرا نکن ... من احساسی ام از تو بیشتر .... منم هیچی . دارم درس میخونم .... برای آزمون کشوری 2 شنبه هم برنامه ریزی میکنم . برای عید و تابستون هم برنامه ریزی میکنم . نیمه ی اول عید با خانواده ام و نیمه ی دوم در اختیار خودم . میخوام دلمو بزنم به دریا و صفا کنم . تابستون هم موقعی که خانواده میرن مسافرت ، من توی خونه تنهام (دو - سه هفته) ، وقتی اومدند با دوستام یه 2 هفته ای میریم سمال و خراسان جنوبی . تو برنامه ات چیه برای تعطیلات عید و تابستون ؟
پاسخ:اومدم


abolfazl
ساعت17:53---1 اسفند 1391
من رو چه به عصبانیت ؟ به خدا من صبرم مثل کوهه و دلم مثل دریا شفاف و زلاله .... عمرا اگه عصبانی بشم .

همینطوری ...گفتم شاید چیزی گفتم یا کاری کردم که ناراحتت کردم .

عیبی نداره ..... مهم نیست . چرا ببخشمت ؟ تو که کاری نکردی . تو باید من رو ببخشی .

چه خبر ؟ چیکار میکنی ؟
پاسخ:نه بابا کاری نکردی علتشو گفتم که! الان میام وبت...


f@rzin
ساعت17:53---1 اسفند 1391


2fblog
ساعت17:34---1 اسفند 1391


abolfazl
ساعت17:31---1 اسفند 1391
سلام .... چه عجب به ما سرزدی .... ناراحتی از دستم که نمیومدی ؟

آره دارم .... هنوز خیلی بیشتر از اینا بلدم ... ولی میترسم بذارم ، فیلتر کنند . این مقاله هم نصفش رو خودم نوشتم . مگه عیبی داره ؟
پاسخ:نه عیبی نداره فقط شوکـــــــــــــــه شدم!


کمپ عشق
ساعت18:32---30 بهمن 1391
حرف هایم...دلخوری هایم...

دلتنگــــی هایم...

و تمام اشک های مـن...

بمانـد بـرای بعد

تنها به من بگو

با او چگونه میگذرد



که با مـن نمی گذشت؟؟!


mohammad
ساعت21:40---29 بهمن 1391
دل های بزرگ و احساس های بلند ، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند . . .

MoHaD3
ساعت20:17---29 بهمن 1391
آپم عزیزمممممممممممممممممممممم
نظرتو حتما بگیا!!!!!!!!


رضا
ساعت18:55---29 بهمن 1391
ممنون که به من سر زدی خوشحال شدم .

قالب جدیدت قشنگه
پاسخ:مرسی


یه آبجی
ساعت1:27---29 بهمن 1391
سلام مهسا جون....عزیزم آخه مگه هزار بار نگفتم این سیگاری ها رو ور دار!اینا چین آخه؟؟؟؟!!!!راس میگن یه خورده زیادی غمگینی....بیا بیرون....یه خورده شاد تر باش...تو که دوستی مثل من داری دیگه غم چی اینقد آذارت میده؟؟؟؟ دنیا و چیزای توش(به خصوص عشق) ارزش غصه خوردن رو ندارن....بیخیال...ولی از وبت خیلی خوشم میاد!!!!!
پاسخ:باش


mohammad
ساعت20:23---28 بهمن 1391
.عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی

mostafa
ساعت16:38---28 بهمن 1391
سلام ببخشید یه مدت نبودم الان آپم اگه هستین یه سری بزنید . لینکتون کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 26 بهمن 1398برچسب:,سـاعت 10:41 نويسنده ❤mahsa
яima